Powiat BocheńskiWiadomości

Zmiany w funkcjonowaniu Starostwa Powiatowego w Bochni

Od 1 czerwca Starostwo Powiatowe w Bochni dla wszystkich klientów ponownie otwiera Punkt Obsługi Mieszkańców. Dokumenty będzie można złożyć bezpośrednio w pokoju nr 1. Jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo klientów zamknięte zostanie wejście od ulicy Różanej. Trwają tam prace remontowe i budowa podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami. Wejście do Starostwa będzie możliwe jedynie od ul. Kazimierza Wielkiego. Przypominamy, że wizyta w Starostowie odbywa się z zachowaniem obowiązujących wymogów bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego.

Wszelkie dokumenty i wnioski można składać:
• elektronicznie za pośrednictwem poczty email: kancelaria@powiat.bochnia.pl lub platformy e-PUAP – adres skrytki: ePUAP: /SPBochnia/skrytka
• na Dziennik Podawczy pok. nr 1 na parterze od ulicy Kazimierza Wielkiego 31
• przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie informacje można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy urzędu.
Kasa i płatności
Płatności można dokonać w urzędzie bezgotówkowo za pomocą karty lub przelewem. Opłaty można uiścić również bezpłatnie w kasie Filii Banku BSR przy ul. Kazimierza Wielkiego 26 (w siedzibie UG Bochnia).
Godziny Pracy urzędu
poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek od 7:30 do 15:30
z wyjątkiem:
Punkt paszportowy
Obowiązuje tylko i wyłącznie rejestracja telefoniczna. W punkcie można składać wnioski o wydanie paszportu lub odbierać dokumenty. Rejestracja wizyty pod nr telefonu 014 6153751. Punkt jest czynny w godzinach: poniedziałek od 8:00 do 15:15 , wtorek – piątek od 8:00 do 14:45 . Szczegółowe informacje
Wydział Architektury i Budownictwa
Udzielanie informacji w sprawie złożonych wniosków, prowadzonych postępowań administracyjnych oraz umawianie na wizyty odbywa się telefonicznie pod numerem tel. 014 6153730.
Korespondencję kierowaną do Wydziału Architektury i Budownictwa w tym m.in. wnioski pozwolenia na budowę, zgłoszenia, uzupełnienia – należy:
• złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP – adres skrytki: ePUAP: /SPBochnia/skrytka lub
• złożyć na Dziennik Podawczy pok. nr 1 na parterze od ulicy Kazimierza Wielkiego 31 lub
• przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wydział Architektury i Budownictwa realizuje postępowania w miarę posiadanych możliwości techniczno-organizacyjnych oraz bez zbędnej zwłoki.
Wydział Komunikacji i Transportu
W Wydziale Komunikacji i Transportu załatwią Państwo wszystkie sprawy po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na wizytę:
odbiór prawa jazdy, wtórniki praw jazdy – nr tel.: 014 6153787
zatrzymane i cofnięte uprawnienia do kierowania pojazdami – nr tel.: 014 6153700 wew. 886
wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami dla kierowców zawodowych i profile kandydatów na kierowców – nr tel.: 014 6153786
transport – nr tel.: 014 6153781
rejestracja pojazdów – nr tel.: 014 6153783, 014 6153700 wew. 801
wydawanie dowodów rejestracyjnych i zmiany – nr tel.: 014 6153784
Wydział Ochrony Środowiska
Udzielanie informacji w sprawie złożonych wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, prowadzonych postępowań administracyjnych oraz umawianie na wizyty odbywa się pod numerem tel. 014 6153702 lub 014 6153754 i 014 6153757. W sprawach geologicznych tel. 014 6153753.
Korespondencję kierowaną do wydziału należy:
przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej,
złożyć elektronicznie za pośrednictwem poczty email: kancelaria@powiat.bochnia.pl lub platformy e-PUAP – adres skrytki: ePUAP: /SPBochnia/skrytka lub
złożyć na Dziennik Podawczy pok. nr 1 na parterze od ulicy Kazimierza Wielkiego 31
Wydział Geodezji
Udzielanie informacji w sprawie prowadzonych postępowań administracyjnych odbywa się pod numerem nr tel. 014 6153733, poprzez pocztę e-mail: geodezja@powiat.bochnia.pl lub e-Puap.
W pok. nr 6 (wejście od ul. Kazimierza Wielkiego) przyjmowane są wnioski o wypisy, wyrysy, kopie map zasadniczych i ewidencyjnych oraz kopie dokumentów z zasobu, w godzinach:
Poniedziałek 8:30-15:30
Wtorek – Piątek 8:00-15:00
W pok. nr 23 (wejście od ul. Kazimierza Wielkiego) – odbiór przygotowanych dokumentów, dokonanie opłaty za przygotowane dokumenty w godzinach:
Poniedziałek 8:30-15:30
Wtorek – Piątek 8:00-15:00
Umawianie na wizyty odbywa się telefonicznie pod numerami:
geodeci – nr tel. 014 6153736
projektanci – nr tel. 014 6153735
pozostałe sprawy geodezyjne – nr tel. 014 6153733
informacje na temat: przyjmowania wniosków o udostępnianie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów jak również informacje dotyczące odbioru wymienionych wniosków – nr tel. 014 6153732

sp
REKLAMA

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

Back to top button